A/B-testning Uppföljningar Design

Konvert­ering

Konverteringsoptimering som ökar dina resultat. Att optimera för konvertering innebär att strategiskt leda kunden mot ett mål, ett steg i taget. Oavsett om du har 10 eller 10 000 besökare på din webbplats så fokuserar vi på att göra det mesta möjliga av din publik. Vi kan garantera dig att att det alltid finns utrymme för förbättring.

Content

Analys

Var finns flaskhalsarna som sätter stopp för konverteringen? Vi analyserar din webbplats för att identifiera vad som behöver förbättras i design och innehåll.

Design

Design

Med ökad konvertering i fokus arbetar vi om din design för att den ska bli användarvänlig som möjligt. En bra design gör det enkelt för besökaren att utföra det du vill att han ska göra. 

A/B

A/B-testning

A/B-testning innebär att vi lägger upp två varianter av samma sida och studerar besökarnas beteende på dessa sidor, för att testa vilken variant som leder till högst konvertering.

Uppföljningar

Uppföljningar

Vi följer statistiken och rapporterar till dig, för att se vilka eventuella vidare åtgärder behövs för att fortsätta förbättra din konverteringsgrad.

Konverterings­optimering

Om du har satsat på SEO eller annan digital marknadsföring, är konverteringsoptimering det du behöver fortsätta med för att omvandla dina besökare till kunder. Vi förstår vilka triggerpoints som leder din kund mot målet. Oavsett vilka mål du har för din webbplats, förstår vi din kund och vet hur du ska få honom att konvertera. Vi vet att allt kan göras bättre.

Vi är redo. Är du?

Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss. Eller hoppa över formuläret och ring oss direkt på: 0470-70 36 80

GDPR

Nyfiken på konver­tering?

Det gäller att göra rätt från början när du ska utveckla en innehållsstrategi för din webbplats. Utgångspunkten är analysera din målgrupps beteende, eftersom det lägger grunden för vilket innehåll som bäst möter dina kunders behov. Syftet är att förflytta kunden framåt genom köpprocessens olika steg genom relevant content. Strategin lägger även grunden för i vilka andra kanaler du kan möta din kund med relevant innehåll – det som din kund själv letar efter. Görs detta rätt så har du nu en bra grund för att utveckla en strategisk kommunikation och skapa långsiktiga kundrelationer.

Läs mer om konverteringsoptimering